piątek, 5 kwietnia 2013

Cadiz, Jerez, Hiszpania



Miasto wysunięte daleko w Zatokę Cadiz i prawie całkowicie otoczone wodą uważa się prawdopodobnie za najstarsze miasto Europy. Zobaczyć tu można okazałą katedrę, która swym wnętrzem zrobiła na mnie wrażenie ogromnego sarkofagu.  







Najważniejszymi ośrodkami Cadiz są 2 duże place, z których rozchodzi się sieć wąskich ulic, zacienionych smukłymi kamienicami. Architektura jest tu raczej surowa i brakuje ciekawych placyków z roślinnością i kawiarniami. 







Front nadmorski robi jednak duże wrażenie ze względu na piękną, długą plażę i zaskakujące budowle w tle. Moje wrażenia z Cadiz są bardzo powierzchowne, ze względu na bardzo krótki czas pobytu. To co zobaczyłam z pewnością zaciekawiło mnie na tyle, aby tam powrócić na dłużej.



Aby zobaczyć więcej zdjęć odwiedź moje konto na KOLUMBERZE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz